Kandidat och ohmsits

Gammelfarmor kan jag då titulera mig nu till tre nya kk:are, inte illa! Tiden går snabbt och det är redan två år sedan jag blev föreningsaktiv för första gången, sjukt. Kul på vägen har jag haft i alla fall och snart väntar nya äventyr. Ska bara pausa lite först och bli expert på organkemi, duktig på att laga matlådor och förbereda mig mentalt för göteborgsvarvet nästa helg.. Måste erkänna att jag inte tränat ordentligt, enligt mina mått, på flera veckor nu så får bli ett lugnt varv runt.

I fredags var det då finohmsits och den nya kommittén fick visa vad de går för för oss gamla och de gjorde de helt okej. Jättegod mat och en riktigt trevlig kväll blev det. Idag har jag lagat mat för hela veckan och nästan skrivit klart en sammanfattning på min kemikurs. Går kandidatinlämningen smidigt imon så får jag nog klart min sammanfattning då med. Tiden går fort nu de sista veckorna och det är bara två veckor kvar tills allt ska kunnas och vara klart. Så.. bäst att sova nu så man kan fånga veckan med storm! Godnatt.

Kommentarer