Nåldyna och sommartag

Den senaste veckan har jag jobbat hårt på att agera nåldyna. I princip varje tisdag och torsdag har jag åkt upp till Flora i Stenungsund för att ta ett nytt vaccin, eller ta prover för att ta ett vaccin. Puh. Men nu har jag tagit nästan alla de rekommenderar för sydostasien, samt de som kanske inte är helt nödvändiga för säkerhets skull.

Nu har de i allafall sommarstängt, så blir inge fler doser förrän augusti. I övrigt har jag jobbat, tränat, umgåtts med vänner och myst hemma. Börjar bli rätt vass på korsorden nu faktiskt, nästan löst ett med 4/5 älgar i svårighet. Det har inte hänt innan.

Mina nya tag är i att jag ska öka min snitt sov tid från lite mer än 6h till minst 7h. Vilket innebär att jag ska sova nu, godnatt!

(Bilden är från i lördags då Frida bjöd på foundue kväll, en riktigt fin och mysig tillställning där vi till och med fick prova på att använda brandfilten innan vi blev kompisar med fonduegrytan)

/den som äntligen kom ihåg att uppdatera..

Kommentarer