Önskelista

Min 20-års dag närmar sig med stormsteg och för att underlätta för mig själv tänkte jag redan nu skriva ut min önskelista. 

1. Överraskningar - alltid kul! (Livet går väl ut på att ha roligt? ^^)

2. Ett förkläde, har märkt att det är mycket irriterande att inte äga något..

3. En stektermometer

4. En router (ethernetsladden gör mig GALEN, den glappar)

5. En sil

6. Ett paraply (lever ju i gôtet)

7. Ett par Ilse Jacobsen stövlar (<3)

8. En hammare

9. En toarullshållare..

10. En samsung galaxy gear 2, alternativt en pulsmätare kompatibel med min telefon (som jag skulle kunna träna med på isen) (har fortfarande inte kommit fram till vad som skulle vara roligast att äga)

11, En bra kökskniv(ar)

12. En normalstor stekpanna

13. Limpistol (bara för att jag stör mig på att inte äga någon när jag väl behöver en, ca en gång om året)

14. Plånboksskal/extrabatteriskal till min telefon

Det var väl i stort sett allt jag kan komma på. Sen om jag får något av det eller inget gör mig det samma, Har allt jag behöver egentligen och mer därtill. Kan lägga mig om kvällarna med ett leende på läpparna de flesta dagar, mer begär jag inte av livet.


Kommentarer