Sockervecka

För mycket socker i kroppen och ständigt trött, japp det är tentavecka på gång. Idag hade vi sista planerade lektionen och på tisdag nästa vecka smäller första tentan. För att få lite pluggpaus smet jag idag ner på stan mitt på dagen. Mest för att jag behövde gå en sväng till sjukgymnasten då jag bestämde mig för att (äntligen) kolla upp mina knän, vilka bestämt sig för att inte orka mer. Men även för att shoppa lite. Då det snart är halloween och jag har STORA utklädnadsplaner gäller det att vara ute i god tid. Vad det är som är planerat avslöjar jag dock inte förrän nästa lördag..
För att få ännu lite extra energi och motivation i plugget hade Sara med sig fika. Kladdkaka med vit choklad och rispuffar serverad med grädde konsumerades glatt på plan sju efter lunchen, mums! Så glad att jag har dessa goingar, tänk att vi bara känt varandra i ett år.. tiden går fort när man har kul.
Ellen och Kerstin hugger in i kladdkakan, som var helt perfekt avbakad (vilket Sara nöjt påpeka).

Kommentarer