Röde baronen

Idag har varit en sjukt intensiv dag, ända från soluppgången (kanske inte riktigt soluppgång, men nästan i dessa tider) tills nu. Alarmet sattes extra tidigt för att jag skulle hinna tvätta innan första föreläsningen, då min brist på underkläder började bli akut... Under tiden som tvätten rullade arkiverade jag alla mina gamla kursanteckningar och packade väskan för ny kula. Skolan bjöd sedan på en riktig rivstart av de nya kurserna med en föreläsning innan lunch och en DUBBEL föreläsning efter. Sedan sprang jag till Cremona (chalmers bokaffär) för att köpa kurslitteraturen, ingen jättekul investering de inte.. men måste ha den så ja. Sedan sprang jag hem, åt och stack till träning.

Nu ligger jag i sängen igen och är mer än redo för att sova! Imon ska jag till mitt andra hem på min underbara ö och mysa med familjen. Inte sovit hemma sen typ augusti (förutom en kväll och då var inte mina föräldrar hemma) så att ha planerat in två nätter hemma känns riktigt lyxigt. Då får jag träffa min söta mormor med som alltid satte på Scooby Doo och Röde Baronen åt mig och min bror när vi var på besök när vi var små. Mycket bra film. Om någon någon gång vill underhålla småbarn (eller lite större med för den delen, jag och min bror kan typ fortfarande se på Scooby Doo..) rekommenderar jag den starkt! Nu: natt.

Kommentarer