Cykeltur

Lusten för att ta med mig telefonen när jag är ute och går försvinner så fort solen är framme och jag är ledig. Jag hittar dessutom på så många saker att det inte blir tid för uppdateringar så ofta.. så här kommer en kort sammanfattning sen sist.

I onsdags åt vi middag i båten hela familjen och tog några slag utanför hamnen. Var inte mycket till vind så vi kom inte så långt, utan kunde bara sitta och njuta av kvällssolen.

I torsdags var jag på student och grattade en glad tjej. Sen på fredagen lurade Oscar med mig på dans han och en kompis skulle på, vilket var en spännande och kulturellt utvecklande upplevelse. Var en trevlig kväll även om jag inte kan dansa (sån dans) haha.

Igår grillade vi hos mig, jag, Madde, Amanda, Oscar + gäst Oscar och Frida och pratade tills alla blev trötta och ville gå hem. Perfekt sommarkväll.

Idag har jag och mamma cyklat till mormor och hälsat på. Det blev en 3,3 mil fram och tillbaka då äldreboendet ligger på andra sidan ön. Duktigt av oss. Riktigt mysig kvällsaktivitet dessutom så nu sover jag gott.

Kommentarer