Torsdags lycka!

Woop, woop! Idag har dagen än så länge blivit så mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli! Labben på morgonen gick så snabbt att vi hann börja skriva på rapporten innan lunch och sedan när vi hade matlab alla delar i vår kod till en inlämningsuppgift fungera. Det är sånt som gör en vanlig dag till en bra dag. Dessutom är allt som är kvar nu på en av alla saker som ska lämnas in i skolan bara att lämna in den innan fem imorgon.

På bilderna är lite presenter jag fått av mina snälla föräldrar från när det var bortresta. Den röda burken är en London-burk, ganska klassisk sovenir kanske, men jag har alltid velat ha en så jag blev glad ändå. Dessutom är det kolor i den nu och det är ju inte helt fel att ha hemma.

Chokladen är däremot superspännande och jag längtar efter att smaka på den! Det som ser ut som stenar är kanderad lavendel. De blå kartongerna är ett protein schampo och balsam jag fick innan det åkte (för mamma tyckte mitt hår var slitet..) med aciabär. Bara hunnit prova det några gånger men det är verkligen jättebra! Tänk att schamposort kan påverka hur man ser ut så mycket...

Kommentarer