Vilken lördag!

Lördagar är veckans oklara punkt för mig, just den dagen vet man aldrig helt säkert vad som kommer ske. Som tur är blir jag sällan besviken på det som händer. Igår fick jag ett nytt skrivbord, hamna bakom bongotrumman i goa gubbar (vi flyttade ganska snabbt därifrån), åt god middag på lyx restaurang, hann catch-up med några av mina goa oc-brudar (outside chalmers) och spontan disco-bowling.

Ja, det var vad det blev av min "lugna eftermiddag". Men jag hade väldigt roligt och idag vaknade jag upp FRISK med massor av energi! Att jag ska spendera större delen av dagen med bästa laget gör den dessutom inte sämre. Det rullar nu helt enkelt.

(Vill bara påpeka att jag gjorde tre strikes igår, varav två var i rad. Bästa bowlingresultatet hittills!)
Bytte skrivbord till min brors gamla. Mer plats och två lådor rikare, ska bli skönt att kunna utnyttja.

Kommentarer