Arriba!

Wiho, där flög ännu en helg! Igår var jag på sittning med mexico tema, riktigt kul var det. Dels för att det var längesen jag var på en sittning och dels för att det är roligt att vara på dem (sittning = typ en mix mellan fest och middag). Jag och Jessica hade skaffat sombreros temat till ära och lite senare under kvällen ritades även mustachen till under näsan.

När jag kom hem möttes av jag av en liten present min snälla familj lämnat till mig efter deras dagstripp till Danmark. De fyllde upp lagret lite så att säga.. främst för att jag och mamma ska ha en gemensam fest nästa helg (50 och 20 års firande ska det bli), men är man ändå där får man ju passa på att köpa en del. Hur som helst fick jag en jättefin flaska vin, en baileys med chokladsmak och en jättesöt ask med mörk Anton Berg choklad där varje chokladbit har ett uppmuntrande meddelande på pappret som är runt den. Mums, dessa ska avnjutas vid lämpligt tillfälle!

Kommentarer