Mini weekend startad!

Idag startade jag min miniweekend hemma på ön! Så mysigt att bo ett par dagar med min lilla familj igen. Kunde gå en timme tidigare från skolan då vi räknade själva sista lektionen, vilket var tur för som vanligt tog det sin lilla tid att ta sig norrut. Har alltid massa ärenden att göra längs med vägen. Idag slipade jag mina skridskor, handla 13 par skridskosnören och köpte ett nytt busskort (mitt gamla hade gått ut.. visste inte ens att kontantkorten kunde göra det) innan bilen parkerades. Hann precis prata lite med min bror innan han sprang iväg på hockeymatch. Sedan intensiv pluggade jag i lite mer än två timmar samt tvättade lite lakan (får passa på, lite bättre plats här än i lägenheten) innan jag startade i ordning lite mat och åkte för att hämta min syster.

Efter en mysmiddag med pappa och min syster samt mat-prepp för imorgon avslutades kvällen med musjakt. Händer alltid något i det här hemmet. Nu sitter jag i mitt vita rum och avslutar kvällen samt konstaterar att jag är mycket nöjd med den.

Kommentarer