On way!

Va dagarna går fort! Hela veckan är redan slut och nu sitter jag på en buss till Österrike. Har som tur är varit ledig från lektioner idag så har hunnit packa och förbereda mig ordentligt inför 22 timmar i buss + 10 dagars träningsläger bland alperna. Det som krävt mest förberedelse är faktiskt bussresan, kan inte underhålla mig med bara plugg alla timmarna.

I onsdags spenderades kvällen, efter en lång dag i skolan, hos Amanda och Anders. Det lagades lyx middag och spelades spel. Blev tyvärr ingen revansch för mig och Frida i "the Art of Science".. vi gjorde en sämre omgång än förra spelkvällen. Men det var mycket trevligt, så trevligt att det blev en sen kväll (för att vara en onsdag iallafall).

Igår var jag också i skolan hela dagen med lektioner från åtta till fram. Efter dem gick jag hem, åt, träna och gick och la mig. En standard torsdag. Tung och intensiv, men produktiv.

Nu väntar som sagt nästan ett dygn i buss för femte året i rad, förväntar mig att det kommer bli lika kul men jobbigt som tidigare.

Kommentarer