Så himla bra

Igår var en riktigt bra lördag, riktigt riktigt bra. Tidigt på morgonen invigdes mitt lags nya träningskläder samt så (smyg)premiärvisades årets program för domare, med årets hittills bästa träning på många sätt. Sen blev det konståkning hela förmiddagen med alla i "skridskofamiljen". Efter alla dessa år är det inte många man inte känner/känner igen längre som kommer in i ishallen.

Vid lunch fick jag och min syster dock bege oss hemåt med speedo-fart för till kvällen väntade storkalas! Min mor och jag firade 50/20, och vilken fest det blev! Rönnängs bygdegård fylldes till bredden med nära, kära, vänner och familj. Kvällen blev otroligt lyckad med god mat, vilken vår franske kock stod för (vilket var passande eftersom temat på kvällen var franskt), mycket dans, glada människor och många skratt.

Det var tidig morgon när vi i familjen packade ihop oss och åkte hem, men allt som allt kan jag sammanfatta kvällen med att konstatera: jag har de absolut underbaraste vännerna man kan tänka sig! Det gjorde mig så glad att (nästan) alla kunde och ville komma och fira med mig!

Kommentarer