Tidig kväll

Klockan är inte ens tio och jag ligger i sägen, det händer inte ofta kan jag säga. I vanliga fall har jag inte slutat träna än..

Idag hade jag bara en föreläsning tidigt på morgonen så har hunnit med att göra massor. Flängde iväg en vända på ca 10 mil till Tjörn och tillbaks, med en liten omväg via Stenungsund, mitt på dagen då jag behövde slipa mina skridskor samt hämta saker inför min kommande Österrike resa. Då jag kommer vara borta i nästan två veckor är det en hel del som behöver fixas innan.

Fick även tvättat alla smutsiga kläder jag kunde hitta, bakat två kakor och plugga lite innan kvällen kom. Har varit redo för sängen nästan sen jag vakna i morse så det ska bli skönt att äntligen sova nu. Avslutar med en bild från denna grymma dag som varit, det var väldigt längesen man såg solen senast!

Kommentarer