Hemliga gångar och shopping

Idag hittade jag och Ellen ett mycket märkligt fynd i skolan; mitt i en av tegelpelarna i vår entré satt det ett nyckelhål inmurat! Man slutar verkligen aldrig förvånas på Chalmers, att se de mest udda ting hör näst intill vardagen. Det gör visserligen livet i skolan mycket roligare, något som definitivt behövdes i morse. Vår övningsledare som ska hålla i de sista demostrationerna nu innan jul i en av mina kurser är inte så bra på att undervisa (pedagogiskt)..

Vid tre åkte jag ner på stan en snabbis för att fixa lite saker och på vägen hem stannade jag förbi gymmet. Nu under kvällen hann jag dessutom både plugga lite samt bränna kjolen till mina klänningar så är nöjd med dagen. Imon ska jag börja dagen med att äta frukostbuffé och mysa tillsammans med (en del av) mina fina flickor som en liten julavslutning på terminen.

Kommentarer