Jullov

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade senast och det finns en mycket bra anledning till varför: jullov! Sen i fredags har det varit något att göra hela tiden. I fredags plockade jag i ordning i lägenheten (+slog in mina sista julklappar) för att kunna lämna den inför julen och i lördags var jag i ishallen från åtta på morgonen till sju på kvällen. 

Vi hade träning + två juluppvisningar denna dag, i vilka vi gjorde ett uppskattat nummer som snögubbar samt åkte vårt långprogram inför publik för första gången. Direkt efter sista showen åkte jag till en kompis för mitt andra julmys för iår, vilket var lika gott och trevligt som det första. Vi hade middag med julbord och paketlek. Lyckades denna gång vinna dumleglass och japanskt godis. 

Väl hemma på söndagen har jag tvättat i massor. Så skönt att inte behöva boka tvättstuga och lyx att kunna hänga upp all tvätt direkt. Idag har jag bakat julgodis med min syster halva dagen. Blev knäck, chokladkola och falska mozartkulor, mums.

Kommentarer