Lucia och pysselkväll

 En dag för tidigt men fortfarande lika fint - i morse startade jag dagen med att kolla på kårens luciatåg. En mycket trevlig start på dagen innan det var dags för lite transportprocess-räkning, vilken för övrigt gick ovanligt bra. 6 tal på fyra timmar, det är mycket bättre än vanligt. Efter några timmar i skolan och ett planeringsmöte med min förening kunde jag ta helg och faktiskt gå hem. Så brukar inte en normal fredag se ut. I vanliga fall är det träning som gäller hela kvällen men då vi har återhämtningsdag efter lägret (en välbehövlig en) har det istället blivit pysselkväll ikväll.
 
Lagat mat, slått in julklappar och lyssnat på julmusik. Blev en bön och brysselkålsoppa samt en paleo-kladdkaka som jag hittade på min bakbloggande vän Josefins blogg. Det tog sin lilla tid då bönorna skulle koka i 1,5h.. men gott blev det.
 

Kommentarer