Produktiv dag!

Idag har jag hunnit med mycket! Började morgonen med att gyckla (göra reklam ish) om min förenings aspning (period då nya får komma och vara med och se hur det är att vara med i föreningen). Vi kommer ha den nästa läsperiod och i slutet av läsperioden kan man söka för att komma med i nästa års kommitté.

Därefter väntade lektioner fram tills lunch då ärtsoppa stod på menyn! Den dagen varje läsperiod som är sista anmälningsdag till tentorna bjuder sektionen nämligen på ärtsoppa, vilket är både gott och praktiskt (och det hjälper dessutom en hel del att komma ihåg att anmäla sig).

På eftermiddagen hann jag fixa det sista till min lagkamrats julklapp, svänga förbi min sjukgymnast, handla nödvändigheter samt griljera av en julskinka. För att vara min första gång är jag nöjd med resultatet, tror jag. Skall inte äta av den förrän på lördag, men den ser fin ut.

Imon väntar min sista föreläsning innan jul! Så nu måste jag sova så jag förhoppningsvis dessutom hinner julstäda lägenheten innan det är dags för lov, godnatt.

Kommentarer