Firande x2

Igår var det firande gånger två! Mitt på dagen när sista tentan för åtta veckor framåt var skriven mötte jag upp min mor. Hon hämtade mig vid skolan och så åkte vi ner och åt lunch på da Mateo, riktigt mysigt och fint café vid Artilleriet. Ska se till och äta där någon mer gång, så jag kan prova det andra goda de hade på menyn.

Efter det storstädade jag min lägenhet, så skönt! Dammtorkade tom var enda list så nu är här riktigt rent och fräscht. På kvällen efter ett par timmars träning tittade jag dessutom förbi mina flickor som firade att tentorna var gjorda samt att Sara fyllde år i veckan! Stackarn, blev inte så mycket firande på dagen då alla var mitt inne i allt plugg.. Dessutom var hon sjuk då, men nu hade vi en riktigt fin middag.

Eller ja, jag hoppade in i slutet men de hade vart snälla och sparat lite mat. Idag är det tävling som gäller! Första internationella för säsongen. Är tyvärr inte så många seniorlag med men det ska bli roligt ändå. Många juniorer och ungdomar så om man är i Göteborg så kom förbi frölundaborg till kvällen! Dags att sminka upp sig.

Kommentarer