Perfekt Timing

Idag har varit en riktigt bra dag. Hade så mycket som behövdes få gjort under dagen och ingen aning om hur det skulle gå ihop.. men allt flöt bättre än väntat! Efter träningen i morse skyndade jag mig hem för att få i mig lite lunch, packa och byta om innan jag traskade iväg till skolan. Idag var det nu eller aldrig med labbrapporten från gårdagens labb då jag åker till Stockholm på tisdag (och har annat för mig imon). Klockan fyra skulle jag vara vid heden dessutom så det var inte lång tid vi hade på oss.

På något sätt blev vi ändå klara på rekord kort tid och strax efter tre (!) kunde jag gå iväg. Hann tom köpa en present till laget på vägen och komma till heden i god tid. Väl på heden hade lager en väldigt lyckad uppvisning. Vi åkte båda våra program och efteråt kunde de som ville gå på och åka med oss på isen. Pappa och Anna var där, de både kolla och åkte lite, och sen när allt var klart gick vi och åt.

Vi hamnade på Bryggeriet där vi tog vars en jättegod pasta. Riktigt mysigt. Där efter körde de upp och lämnade mig innan de åkte hemmåt och jag kom hem precis lagom tills att min tvättid startade. Så nu har jag tvättat i snart tre timmar.. hunnit både diska, duscha och plocka i ordning under tiden. Jag har iallafall just nu fyra maskiner för mig själv så nu går det undan med den sista tvätten. Imon väntar pyssel och marmeladskapande med min förening samt lite militärträning och vanlig träning till kvällen.

Kommentarer