Milano, dag 2

Chilledill, ja det är det kan man kalla denna dagen. Efter 30 min träning i morse och lite video har vi haft "fri lek". De flesta åkte in till stan och shoppade medan några få, där i bland jag, stannade på hotellet. Behövde sy klart min klänning + plugga. Dessutom har jag vart i Milano nu ett par gånger som sagt, har mina bilder från katedralen.

Fick läst igenom en (lång) review om genterapi, börjat skriva på presentationen, sytt klart min klänning samt gå två vändor ner i shopping centrat (lunch + middagstur). Så är helt nöjd med dagen. Nu ligger jag och laddar inför imorgon, då är det tävling som gäller. Bäst från imorgon bitti till söndag kväll, kräver en hel del fokus och energi.

(Det är sämst belysning i dessa hotellrum, därav fick plugget bli med lampan i knät.)

Kommentarer