På språng

Lite segt med inlägg på sistone här, men det är bara för att jag tagit mig i skinnet och prioriterat annat - som att sova och plugga.

I måndags morse kom äntligen mitt efterlängtade ladok mejl (beskedet om hur det gått på min sista tenta), vilket jag tycker skulle ha kommit redan i fredags för då hade det gått tre veckor sedan den skrevs. Men det gjorde den inte utan man fick vänta hela helgen med.. fast då den innehöll en 5:a gjorde det inget ting, måndagsmorgonen blev i och med detta mycket bra.

Efter det väntade gückel, massa lektioner och träning. Igår hade jag inga lektioner men satt i skolan och pluggade hela dagen, tills det blev dags för kockstaffeten - sista aspaktiviteten innan finalen. Sjukt att det snart är dags att bli patet, men det ska nog bli bra det med.

Nu är det dags att packa för imon bär det av till Milano och Spring Cup. Mer motstånd iår men tanken är att kamma hem samma valör som sist!

Kommentarer