SM

SM helg! Ja den intensiva tävlingsmånaden feburari avslutas nu i helgen med SM i min gamla hemmahall på Tjörn. Då vi gjorde om i princip hela kortprogrammet i torsdags (!) var det riktigt spännande/roligt att tävla med det idag men det gick helt okej. Slog poängrekord för kortprogrammet så trots att det behövs massa finputsning är vi är helt klart nått bättre på spåret.

Nu sitter vi och kollar på mello efter en riktigt god middag på restaurang Vatten där årets SM-middag hölls. Hela laget sover över och laddar upp för långa imon på Lady Ellen, en riktigt fin skuta (/piratskepp). Här kommer vi sova gott till kluckande vatten och vindsus.

I veckan har jag, förutom att pluggat en del och försökt hinna sy klart min klänning, spelat quiz, gått med i en ny förening samt blivit patet. Det har alltså vart en hektiskt vecka (därav de få inläggen). Dock har allt varit riktigt roligt. Så nu är jag med i styrelsen för BTS (BioTeknikStudenterna, en nationell förening för högskolorna med bioteknikprogram), "fått barn" (dvs kommer få njuta det goa livet som patet i min kockförening) och provat spela JA restaurangen i kårhusets onsdagsquiz.

Kommentarer