Uppvisning & återhämtning

Igår hände det mycket, två av mina fina vänner fyllde år och sen var det uppvisning på kvällen. Då vi hade kort dag i skolan firade vi dem med att äta afternoon tea buffé på fröken Olsson, eller ja, de tog afternoon tea och jag åt en kycklingsallad. Buffébordet var nämligen till hälften fyllt av kakor vilket inte hade varit så skönt att träna på för mig..

Sen lämnade jag dem på cafét efter att vi gett dem deras presenter för att bege mig till Scandinavium. Uppvisningen gick sen bra, vi hade ett onödigt fall i slutet av korta men det var mycket folk där och resten gick bra så det var en lyckad kväll ändå. Dessutom kom alla mina fina flickor och kollade så var roligt att få visa upp vad det egentligen är som jag sysslar med.

Idag tog jag ledigt från skolan och fixat iordning i lägenheten/vilat hela dagen. Går en andra förkylnings våg så väldigt många som är lite halvsjuka, både i laget och i övrigt tyvärr. Då det ligger och gottar sig i mig med, och jag tänker inte bli förkyld nu, fick det helt enkelt bli vila idag - innan viruset bryter ut. Så jag ska nog klara mig fint.

Kommentarer