Andrum och dubbla skärmar

Då har jag vart hemma i nästan två dagar, måndagen räknas inte då jag (efter skämt bort mig själv med god lunch på stan) sov resten av dagen. Tisdagen spenderade jag med att packa upp samt möblera om min garderob. Flyttade tröjorna till klädställningen, hängde undan vinterplagg osv. Det tog hela dagen, speciellt eftersom jag fortfarande är sjuk och jetlagad (dvs seg). Under dagen passade jag även på att städa lite allmänt i lägenheten + städa ugnen. Dessutom fick jag en ny frys. Hade egentligen bara tänkt frosta av den men då den vart lite trasig (en låda ramla ut om man drog ut den lite för långt) tog jag tag i det också och felanmälde den. Husvärden kom efter ungefär en timme och kolla på den. Han sa att det är så de blir och kom tillbaka med en helt ny efter bara en liten stund, väldigt bra respons. Förutom detta gick jag även till affären på eftermiddagen för att skaffa lite mat till kylskåpet och kollade serier, är fast i Game of Thrones och såg precis klart säsong 4.

Idag vaknade jag ännu senare än igår trots att jag kom i säng lite tidigare och fick inte gjort något alls förrän nu till kvällen. Somnade om efter att jag ätit frukost och när jag vakna var det dags att åka till Tjörn. Sista dagen man får köra med vibterdäck idag så behövde göra en tripp till sommardäcken. Nu på kvällen har jag iaf fått pluggat lite, med dubbla skärmar (fick prova min brors bästa köp - en lång hdmi kabel). Imon tänker jag vara tillbaks i svensk dygnstid igen och dra igång direkt på morgonen med skolan.

Kommentarer