Party

Det här har blivit en riktig partyhelg (fått passa på nu när jag ändå har lov). I fredags utvidga jag min kunskap om student-göteborg och besökte medicinare villan. Har alltid velat gå på någon av deras fredagspubar, men det har aldrig passat att gå dit förrän nu äntligen. Jag hade inget att göra och Amanda var med och arrade fredagens pub (vilken hade mexicotema). Så efter en långpromenad rund guldheden mötte jag upp Amanda utanför villan och så visade hon mig runt hela kvällen, samt berättade hur man hänger som SAKare.

Igår var det dags för årets lagfest, som blev lika galen och lyckad som alltid. Idag har jag inte gjort mer än att ligga i sängen och se på tv (samt gå en promenad nu till kvällen - underbart väder idag med!). Tre dagar på raken med vänner, middagar och fest efter 9 månaders celibat tär på krafterna. Lyckades dock äntligen se filmen Grease, då den gick på tv idag. Har på något konstigt sätt undvikt denna klassiska film hela min uppväxt som alla andra verkar ha sett minst tre gånger under sin skoltid..

Så nu kan jag bocka av en plupp på min lista över filmer man borde ha sett för flera årsedan iaf, inte illa för en annars mycket seg dag. Imon drar skolan igång igen efter ett långt lov (tre veckor för mig) och jag är redo för slit - dags att betala för att ha nedprioriterat plugget lite grann i tre månader (men det är under sådana förhållanden jag jobbar som bäst).

Kommentarer