Kalashelg, golf och military fitness

Oj, nu har dagarna sprungit iväg igen och det har gått nästan fyra dagar sen jag gjorde en uppdatering. Så här kommer en snabb sammanfattning av allt som gjort mig så upptagen:

I lördags var det phaddergrupps bastu som stod på schemat. Cirka en timme efter att jag och Sara kom hem från Stockholm åkte vi ner till maxi för att handla tacos. Där spenderade vi typ en timme på att vandra runt mellan hyllorna innan vi fått ihop allt och åkte ut till bastun. Där åt vi, anordnade en duell, bastade hela kvällen och badade i massor.

I söndags åkte jag direkt från sportstugan (hus tillhörande bastun med kök och sängar) till träning och sen direkt från träningen till Tjörn. Efter lite lunch och vila åkte jag, Anna, mamma och pappa ut till golfbanan för att gå ett par hål. Min första "runda" för iår och även den bästa jag gjort sen förrförra sommaren. Fick ihop 9 poäng på 5 hål, inte så dumt det.

Igår var jag i skolan hela dagen och pluggade i massor och när jag väl gick hem gick jag typ och la mig. Skrev på lite papper och kollade över lite saker och sen var kvällen slut.

Idag hade jag lektioner till tolv, sen var det dags för läsperiodens ärtsoppa (bjuds alltid sista dagen man kan anmäla sig till tentorna). Efter det åkte jag och gjorde en säkerhetsutbildning för att kunna få ut ett passerkort i sommar för mitt jobb innan jag återvände till skolan för lite mer plugg samt läsperiodens sektionsmöte.

Nu är jag redo för att sova efter ett grymt roligt, även rätt jobbigt, military fitness pass med laget. Riktigt utmanande men kul att äntligen träna utomhus med Tommy, var lerig från topp till när jag kom hem och fick gå direkt in i duschen. Godnatt. 

Kommentarer