Mötesdag

Idag var det då dags för mitt möte! Riktigt ul att få träffa alla i styrelsen, prata ihop sig med dem och bara hänga en dag. Själva officiella mötet tog bara 20 minuter men vi var där från tio till halv fem, varav fotografering av gruppen var de sista 45 minuterna. Tog ett tag innan vi hittat en vinkel där alla kom med.

Efter mötet tog jag och Sara en shoppingrunda tills affärerna stängde. Blev inga stora köp, ungefär ett nagellack var, men det var roligt att titta runt vilka märken de hade. Hittade dock bara ett nytt som vi inte sett innan.. och det kommer jag inte ihåg vad det hette just nu.

sen var vi riktigt hungriga och slank av en slump in på en sydamerikansk restaurang som inte såg så mycket ut för världen från utsidan och verkade lite dyr. Den var helt tvärtom! När vi kom in var det en lång korridor fram till hovmästaren inredd som en sydamerikansk gränd och insidan var ljus och trendigt inredd med många soffgrupper och en stor bar mitt i rummet. Tanken där visade sig vara att man delade på maten man beställde, så jag och Sara beställde tre "små rätter" samt en sötpotatisfrites. Det var verkligen supergott och jättetrevligt.

Nu ligger vi mätta på rummet och provar våra nya nagellack och planerar morgondagen. Tänkte starta med ett morgondopp i poolen innan det är dags att ta tåget hem.

Kommentarer