Ohmsitts!

Wiho, då var man patet på riktigt! I torsdags var det för första gången upp till bevis för kk-15 (alltså mina efterträdare kk) på riktigt och slänga ihop en riktigt go middag till alla gamlingar som kunde vara med. De lyckades utmärkt och det var supertrevligt. Fick dock inga bra bilder, massa dåliga däremot, men en fin på mig och Sara på förträffen vi gamlingar hade.

Igår fortsatte en bra långhelg med plugg, biltur till Tjörn och tillbaks, Bergetpub-besök och träning. Bergetpuben arrangeras av salgrenskas studenter (Amanda bland annat) och är utomhus på medicinareberget. Jag och Sara gick dit, åt en hamburgare var och pratade med folk jag kände samt folk Susanna kände. Därefter gick vi hem.

Idag är det plugg, mys och mer träning som gäller. Lite städning ska jag se till att få till med, så dagen blir lite produktiv iaf.

Kommentarer