Sandigt

Sandigt, svettigt och jobbigt. Ungefär så kan dagens militärpass summeras. De är iof väldigt, väldigt roliga med. Springa på led, skrika och krypa i sand gör jag inte varje dag. Det är lite som hinderbaneträningen som man sett på film och tv, dock är det, trots att man har kul, riktigt tungt.

Dessutom hade jag träningsvärk sen passet igår och den är redan fyrdubblad nu. Lär knappt kunna röra mig imon antagligen.. Fast det gör inget, det som inte dödar en gör en starkare.

Annars har jag pluggat hela dagen idag. Efter föreläsningarna satt jag ute i solen och plugga i nästan två timmar med Sara och efter det satt jag, Sara, Susanna, Kerstin och Josefin i maskinhuset och pluggade på vårt eget i nästan två timmar till.

Imon har jag inga lektioner så det väntas lite sovmorgon, plugg och tvättning. Och så lite träning till kvällen.

(Bjuder på en gammal bild, då jag inte har någon ny, från det bästa julshowsprogrammet jag någonsin åkt hitintills - snögubbarna )

Kommentarer