Kalasdagar

Kalasdagar är precis vad hela den här veckan har varit. Direkt när jag kommit hem från jobbet har det stått något kul på schemat och sen har det varit läggdags (därav dålig update).

I tisdags var jag och Anna på Liseberg. Vi hade köpt expresspass så det var bara att springa rätt in och åka alla roliga grejer. Det var faktiskt en toppenlisebergsdag, väldigt korta köer och ändå okej väder. Dessutom hade vi expresspass på Helix, Mechanica och Balder (där de långa köerna var) så hann åka allt och lite till.

Igår hade Amanda födelsedagsmiddag med tjejerna, där var det så trevligt så jag var inte hemma förrän halv tolv. Amanda hade dessutom bakat en rosa sockerkaka alla fick bygga sin egen lilla tårta med, vilket var jättekul.

Idag har jag bara ätit sen jag kom hem från jobbet. Då familjen åker iväg på olika håll imon hade vi en riktig midsommarmiddag ikväll istället med köttbullar, sill, potatis, ost, tjörnkaga och jordgubbstårta. Så nu kan jag rulla fram hela natten samtidigt som jag taggar för midsommar!

Kommentarer