Lunkdunk

Tiden springer iväg när man har roligt, eller när man har mycket att göra. Det senaste dagarna har jag haft både och så inte blivit så mycke skrivet här. I lördags stod träning och "innan vi åker hem för sommaren" mys med två av mina fina chalmerister.

I söndags var det mer träning samt klädbytardag som tog all tid. Jätteroligt att träffa några av mina underbara icke-chalmerist vänner igen, samt få lite nya plagg i garderoben. Denna gång slog vi nog rekod i mängd kläder vi samlat ihop. När vi var klara och alla hade tagit det de ville ha var det fortfarande 14 påsar med kläder kvar!

Dessa samlade vi ihop och skänkte iväg. Sen var jag helt slut och fick inte gjort något mer den dagen. I måndags var det dessutom dags för min första arbetsdag så laddade inför denna.

I måndags kväll hade vi dessutom "sommaravslutning" med laget på Stenungsbaden där vi började med fys i military fitness hinderbana innan vi gick in i blue water spat och slappnade av. Riktigt tufft, kul och trevligt.

Idag har jag jobbat och varit på studenter. Allt gick i ett och först nu vid tio kom jag hem. Hade inte tänkt att det skulle bli så sent, men hade så trevligt att det var svårt att komma där ifrån.

Kommentarer