Midsommar!

Äntligen midsommar helg! Iår är jag faktiskt riktigt nöjd med mitt midsommarfirande än så länge. Igår började jag dagen med en joggingtur + styrke övningar, en lång dusch och en ännu längre frukost där jag hann läsa hela tidningen i lugn och ro. Vilket enligt mig är en näst intill perfekt morgon.

Dagen fortsatte med lite slappande fram till lunch. Då hade resten av min familj lämna huset för sina firanden så jag åkte till golfbanan. Där var jag helt ensam på rangen och kunde stå och slå en timme utan att behöva trängas det minsta.

Strax efter fem plockade Madde upp mig och så åkte vi iväg, efter en liten "upplockning av glömda grejer" tur, till Antons stuga för kalas. Vi grillade, åt glass, lekte lekar, badade och hade jättetrevligt.

Nu ligger jag och väntar på att resten av stugan ska vakna och funderar på vad jag ska göra idag. Troligen blir det något som inte är ansträngande över huvud taget och mest slappa, men det återstår att se. Det som står först på agendan när alla vaknar är iaf att hitta alla mina grejer som på nått sätt lyckats försvinna i natt...

Kommentarer