Paraply-ply-ply

Vilket bröllop! Idag gifte sig prinsen och Sofia då för de som missat detta och hela eftermiddagen har jag tagit igen mig framför tvn och detta. Det var jättefint. Och svenska covern på Rihannas "Umbrella" som sjöngs under vigseln är absolut en av de bästa covern jag hört! Underbar.

Igår hade jag några av mina fina vänner på grill hemma. Det var lite spontant och vi blev en liten skara men hade så roligt! Riktigt trevligt, de gick inte hem förrän sent på natten.

Idag har jag, mamma och Anna myst på stan. Vi åkte in vid tolv och upptäckte att det var full rea i alla affärer, så det blev en lång promenad innan vi kom fram till West pride-tälten som vi egentligen åkte in för att kolla på. Till lunch hittade vi en jättemysig innergård vid Balders Hage och cafét Ahlbergs konditori (om jag inte minns fel) där vi fick oss vars en god måltid.

Nu ska jag strax möta Sara, vi ska ner på stan och se vad som händer.

Förresten anmälde jag mig till Göteborgsvarvet nästa år då Amanda pressade mig lite gran, så 21km blir det nästa år med!

Kommentarer