Påväg

Göteborg - Tjörn, längesen jag åkte denna busstur. En gång i tiden åkte jag den väldigt ofta, sen tog jag körkort, sen skaffade jag lägenhet i Göteborg och sen dess har det inte blivit så mycket bussåkande på långa sträckor. Vilket är synd, sitta och chilla i en timme är rätt skönt.

Igår provade jag och Sara att äta på wrapped vid korsvägen, det var gott. Vi satt där och pratade tills de stängde vid elva och sen åkte vi hem igen. Personligen slocknade jag direkt när jag kom hem, vilket jag verkligen inte trodde jag skulle göra så det var ju skönt det.

Idag har jag återvunnet allt mitt skräp i lägenheten, tittat på bröllopstalen jag missade (Molly Sandéns framträdande - så grymt bra/fint!!) och tagit mig till bussen. Nu är jag i Stenungsund och väntar på bussen som ska ta mig sista biten till Tjörn.

Till eftermiddagen blir det nog lite golf samt lite träning.

Kommentarer