SOMMARLOV

Äntligen sommar! Var en hel del att stå i innan det var dags för att ta lov och nu är jag helt redo för att sova. Igår gav mitt batteri på bilen upp så fick åka en spontanvända till Tjörn, hade som tur är redan packat nästan allt då jag ändå hade tänkt åka hit idag.

Men i morse var det upp tidigt då för att åka in till stan och skriva min sista tenta för teminen. Direkt därifrån stack jag till Stenungsund och kom mitt i utspringen. Misade tyvärr Axels klass men hann ta lite bilder, se alla flak, träffa gamla lärare och få lite nostalgi med mina gymnasieklasskompisar som hittat dit. Redan gått två år sedan det var vi som sprang ut.

Nu vet jag dock inte vad som händer. Har en hel sommar med endast jobb om veckodagarna inplanerade och inte tänkt en tanke om vad jag ska hitta på än... Men nått borde dyka upp.

Tänker iaf säga till min hjärna att ta paus i några sekunder innan jag hittar på några nya äventyr.

Kommentarer