Insidan ut

Igår var det biodags! Efter ett träningsintensivt veckoslut (torsdag, fredag, lördag är träningsdagar) mötte jag upp Johanna, Caroline, Kristina, Anton, Göran och Ferdinand på Bergakungen igår kväll för att se Insidan ut. Även detta är väl egentligen en barnfilm (som de flesta filmer jag sett på bio det senaste..), men den var jättebra och riktigt rolig!

Vi var många i salongen som skrattade högt flera gånger (i vilken det inte var många barn igår kväll faktiskt). Disney Pixar har lyckats fånga känslor och hur man tänker riktigt bra i den här filmen, på ett roligt sätt. Att Verum dessutom delade ut yoghurt på vägen ut från biosalongen gjorde inte besöket sämre! Så nu har jag en liter ekologisk blåbärsyoghurt att provsmaka.

Utöver biobesöket har jag inte gjort så mycket sen i onsdags mer än att lagat mat och fixa saker vid datorn, vilket troligen är vad jag kommer hitta på idag med. Men det återstår att se!

Kommentarer