Söndagspromenad

Bloggen fortsätter att vara lite i otakt med verkligheten, men det får vara så då jag inte orkar ändra på det. Igår åkte min bror till Stockholm för att göra GMU, så han, jag, mamma och Anna möttes upp på stan (eller rättare sagt mötte jag upp dem) för att äta lunch tillsammans. Då det bara var lite mer än en timme kvar innan Axels tåg skulle gå hamnade vi på Pizza Hut i nordstan.

Ingen av oss hade ätit där innan någon gång. Så att det visade sig vara gott och trevligt gjorde ett stort plus på dagen. De hade tjockbottnade pizzor i lagom portionsstorlek  (iaf om man tog small till en person) som serverades i varma formar, så pizzan höll sig varm länge.

Efter vi lämnat Axel vid tåget åkte jag, mamma och Anna upp till Skatås och tog oss en eftermiddags promenad i skogen. Riktigt mysigt var det, dock sprangs tydligen iform-loppet där just igår så vi hade en speaker i bakgrunden hela varvet.. men det var inte så farligt. Sen lämnade de av mig i lägenheten innan de åkte till Tjörn igen, och jag satte mig och läste lite kurslitteratur.

Mycket bra söndag.

Kommentarer