Fika och fystester

Denna rubrik sammanfattar rätt väl de senaste två dagarna i mitt liv. I tisdags rymde jag, Ellen och Sara från skolan för att sätta oss och plugga på Le pain francés istället med lyx tre-fika. Därefter gick jag och Ellen ut på en liten shoppingrunda och fräschade upp garduroben, jag passade dessutom även på att uppdatera smink-hyllan.

Idag har jag varit och gjort maxfystester. Gick helt okej, slog mitt personrekord i bänkpress rejält och lyckades även få upp mig själv till en chins. Vilket jag inte lyckats med innan!

Imon har jag bara en lektion men ska försöka vara tidig i skolan ändå. Börjar komma in i ett plugg flow och måste plugga 300% innan tentorna så får passa på och utnyttja detta. Här är lite bilder från fikan, testen och en smarrig bananglass jag gjorde till kvällsmat ikväll.

Kommentarer