Jul, jul och mera jul!

Nu börjar det bli jul på riktigt för mig. De sista sakerna för terminen är inlämnade i skolan, jag har suttit av mina 10h seminarium och årets julshow är åkt! De senaste 7 veckorna har varit fullspäckade från morgon till kväll och det känns nästan lite läskigt att inte sätta en väckarklocka för imon bitti. Men då de närmaste 3 veckorna är självstudier kommer jag nog vänja mig vid det ganska snabbt.

Idag har i övrigt varit en bra avslutning på hösten. Fick sovmorgon till ishallen (behövde inte vara där förrän kvart i nio), åkte två helt okej långprogram på julshowerna (för mig gick det ena klart bättre än det andra, men båda var bra över lag), hade julklapps-mys med laget där vi bytte presenter, städade omklädningsrummet, städade någorlunda rent i lägenheten och haft en jättemysig kväll med hela familjen på Tjörn.

Helt klart nöjd med dagen, skulle nästan kalla den perfekt. Nu väntar massa julfirande, släktträffar och julstök! (Äntligen!)

Kommentarer