Lovet har startat

Eller ja, nästan iaf. Fick sovmorgon i söndags innan det var dags för släktträff med (några av) pappas syskon inne i stan. På vägen dit tog jag, mamma och Anna en sväng förbi Ikea (Axel och pappa tog en sväng förbi en färg/lack butik istället med sin bil). Var mest en spanarrunda, men lite småsaker blev det köpt. Bland annat köpte jag och Anna 3D pepparkaksformar vi ska prova imon då det väntas julbak.

På söndagslunchen bjöds det på glögg, pepparkakor, ett jättegott julbord och uppdateringar om släkten. Tex om var de som var där håller hus nu för tillfället och vad de gör, var riktigt trevligt faktiskt. Dock behövde jag, Anna och mamma gå rätt tidigt för att gå på Tjörns julshow. Men det var rätt trevligt det med så gjorde inte så mycket.

Idag har jag besiktat bilen (den klara sig), pluggat en stund, firat jul en snabbis med mina fina flickor och tränat. Nu är jag trött igen och ser fram emot att inte ha någon tid att passa förrän strax innan fem imon.

Kommentarer