Back to business

Då har man (nästan) landat i Sverige igen. Elva timmar tar det att flyga över halva jorden, och sen tar det ytterligare en liten stund att komma hem från Köpenhamn som vi flög till...

Sedan vi kom hem har det varit fullt upp med att fylla på energiförådet igen och komma in i någorlunda rätt tidszon.. Båda går sådär, men nu börjar energin i alla fall komma tillbaka. Då jag har tenta imon har jag tillbringat nästan alla dagar i skolan med mina pluggkompisar och hoppats på att man fått in allt nödvändigt i huvudet.

Jag har massa bilder från Shanghai, men de får komma upp i senare inlägg då det är dags för sista plugg - rycket idag. Många gamla tentor står på schemat och senast 9.00 ska jag vara igång. Så länge kommer en bild upp på det goa smink jag gick och handlade här om dagen (men tyvärr inte hunnit testa än :/ ).

Kommentarer