50 minuter

I flera månader har jag väntat och när det väl var dags fick jag vänta i två dagar till då annat kom emellan. Sen, 50 min senare, var det slut. Jag pratar såklart om Game of Thrones starten av säsong 6! Aldrig tidigare har jag fastnat i en serie längre än en och en halv till två säsonger, sen har jag tröttnat då det enda som händer är samma sak om och om igen. I GOT däremot kan man aldrig vara säker på vad som händer, allt man kan vara säker på är att alla karaktärer dör förr eller senare och det enda man hoppas på är att senare gäller för ens favoriter. Vilket tyvärr oftast ej är fallet. Dessutom lurar ett hot större än fighten om tronen som alla bråkar om, ingen bryr sig dock om detta. Åhh, jag vill bara ha hela storyn NU. De 50 min som avsnitten är är på tok för kort tid för att stilla abstinensen om att få reda på hur alla lyckas knagla sig fram genom livet i GOT världen. Men men, det är inte mycket att göra åt det.

I övrigt tickar livet på och jag börjar äntligen få nog utav att ha semester. Har glidit runt i många dagar nu och bara haft skoj då hjärnan inte har velat fokusera på något på ett bra tag. (Jag har försökt då och då att fokusera på vettiga saker men insett varje gång att det varit lönlöst. Så jag gav upp och gjorde annat istället då jag anser det dumt att lägga tid på saker som inte fungerar.) Men nu börjar jag bli sugen på att åstadkomma saker. Måste dock vänta ut några redan planerade saker innan jag kan sätta mina nya planer i rullning.. planerna är för övrigt inte heller helt färdiga så får se när resultat dyker upp. Stay tuned.

Kommentarer