Helg deluxe

Vilken helg, från det att skolan sluta i fredags till nu har det endast varit fullt av roligheter på schemat! Och med fullt menar jag verkligen fullt. I fredags hade vi teambuilding med kandidatgruppen. Vi åt och mös först på Vigårda innan vi tog oss vidare till en bowlinghall. Mycket trevligt.

Igår vaknade jag tidigt och hann se på en film och handla mat innan jag, Jossan och Sara tog en liten springtur på 7km (blev det för mig då jag har längst till mötesplatsen). Sen var det lite städning och plugg på schemat innan nästan hela gänget kom hem till mig och laga pizza. Tanken var att vi skulle ut med, men då jag, Jessica och Sara kom ner på stan en/två timmar innan klubbarna skulle stänga sparar vi dansandet till en annan helg.

Idag tävlade Anna i Borås så fick äntligen provat att åka 100 bussen. Dock fick jag inte sitta längst fram där uppe då de platserna redan var tagna, men jag kom fram till Borås iaf. Efter tävlingen (på vilken Anna åkte jättebra) lämnade de av mig hos Amanda och Anders. Vi handlade mat, grillade och hade det gött. Så senaste 2.5 dagarna har gått i ett med ena skojiga efter det andra. Ibland får man ha det så bra, kommer strax helger som kommer behöva ägnas åt mindre roliga saker. Godnatt!

Kommentarer