En solig helg

En solig helg var det minst sagt då och då, precis som nu innan regnmolnen kom. I lördags gifte sig min faster så kvällen spenderades på Råda Säteri (vilket fint ställe!) med fina kusiner och ny-ingifta släktingar. Resten av alla dagar har jag pluggat, när jag inte smitit lite för att göra annat. Som nu till exempel.. I morgon är det dags för min sista tenta för terminen så dags att LADDA, gäller att ha hjärnan på rätt ställe redan från ikväll. 

Här kommer lite bilder från helgen och mitt antagnings-intyg från NCTU (ett universitet) i Taiwan som kom på mejlen igår, där jag ska spendera nästa läsår! Ska bara skriva tentan sen är det dags att plocka ihop i lägenheten, fixa visa, flygbiljett m.m. och njuta av sommaren, sen bär det av!
Brudparet <3


Anna och vår kusin Sofia

Bror min

Jag, mitt bästa köp hittills i år (hatten) och vatten

Råda säteri och brudparet om man har bra syn


Det var så fint runt säteriet!

Dukningen - så fin

Bruden igen och bröllopstårtan, vilken för övrigt var JÄTTEGOD
Jag och mitt kusinbarn Alma :)

  
Papper att jag är intagen till universitetet i Taiwan

Kommentarer