Onsdag

Grått och mulet är det idag i götet, jag som trodde solen var tillbaka efter en inte helt så tokig dag igår... men jaja, bättre att solen kommer om en vecka för då har jag mer tid för att gå ut.

I måndags lämnade vi in vårt kandidatarbete, så nu finns det inget mer att göra på det. Förutom att hålla en riktigt bra presentation nästa vecka. Sen ingår det att opponera på en annan grupps arbete i kandidatkursen, så det blir veckans uppgift att läsa den. Samt att få klart min sammanfattning i kemin för att börja med gamla tentor..

Det var dagens snabba uppdatering, har gjort alldeles för lite för att ha några bilder och har alldeles för lite tid för att organisera mina gamla. Tror jag har bilder kvar från både Kina och Budapest att lägga upp, men det får bli ett sommarprojekt. Så här kommer en animering på min syster när hon tävlade för några veckor sen, trevligt när Google gör bild-jobbet åt en ibland.

Kommentarer