Slut men mer

Det är en mycket diffus rubrik till detta inlägg, anledning för det ska jag nog allt kunna förklara. Tänkte dock börja dagassammanfattningen baklänges genom att starta med att berätta om den helt fantastiska kvällspromenaden jag hamnade på ikväll. Mamma ringde och berättade att hon var ute och gick, inspirerad tog jag mig ut i kvällen som inte riktigt blir mörk längre och kom tillbaka en timme senare. Så skönt efter 10,5 h i skolan.

Tillbakas till rubriken och sluten, för det kommer bli många avslutanden nu. I måndags knöt jag ihop säcken med konståkningen då vi hade den första träningen då sen efter VM. Även om det är lite småfix fortfarande kvar, som tex att lämna tillbaks alla kläder ihopsamlade under 6 år.. , så är nu ändå stafettpinnen överlämnad och jag har lämnat. Så nu är min fritid fri på riktigt.

Ett annat slut som sker denna vecka är kandidatlabbandet. Imorgon är sista labbdagen och efter det får det vara stopp. Då kan vi hålla på att testa mer utan måste bara sammanställa allt vi gjort och fått fram i vår rapport, vilket kommer ta tid.

Då är det bara "men mer"  kvar att förklara i rubriken. Och med det menar jag att det inte gör något med alla dessa slut, för att de kommer med mer som jag har på lager. Godnatt!

Kommentarer