Sol, plugg och vänner

I tre ord kan jag summera hela långhelgen; sol, plugg och vänner. Spenderat tre av fyra helgdagar med att skriva på vår kandidatprojektsrapport och nu börjar den efter många om och men bli mycket fin. Idag ska vi lämna in den till vår handledare för feedback och nästa tisdag ska den in, så nu är snart en hel termin långt projekt avslutat.

Som alla förmodligen märkt (iaf om man befunnit sig i Göteborg) har vädret blivit riktig vår! Nästan sommar har det känts som och jag är riktigt stolt över hur mycket jag varit ute i helgen trots alla pluggtimmar. Sen har detta även varit en vän-intensiv helg. Tacksits i fredags, löptur med mina motionärer samt gammal-phaddergruppsmys i lördags och brunch i solen igår. Gott. Nu är jag taggad inför en ny vecka och förhoppningsvis fler solkvällar så man kan sätta sig ute och läsa!

Kommentarer