Jobb v.2

Snabba uppdateringar om veckan som gått är en trend som verkar vara här för att stanna i mitt bloggande. På något sätt har jag andra saker att göra än att blogga alla kvällar..

I måndags firade vi Amanda som fyllde år igår. Hon bjöd på lite middag och rosa tårta, gott och trevligt. Nästan hela gänget var där också, trots endast en dags förvarning! Det var helt enkelt meningen att det skulle vara kalas den kvällen.

I tisdags gick jag, mamma och Anna en promenad i Sundsby. Mysigt. Hoppade dock ner på en stubbe/vass sten som låg dold under löven och stuka min fotvinge.. så har haft ont i den resten av veckan. Men men, det är risker man tar när man hoppar i skogen.

I onsdags hade jag och Anna tjejkväll med bad och bak och igår tränade jag. Idag blev det en cykeltur till Kållekärr och tillbaka samt lite pajlagade. Perfekt tempo efter en vecka jobb.

Kommentarer