Kvällsdopp i kyla

Nu känns det som att sommaren är igång, ett samtal blev ett spotant kvällsdopp i havet. Då det inte var någon sol framme var det rätt kallt.. men har man åkt till vattnet för att bada då ska det badas! Eller ja, man ska i och upp iallafall.

Utöver denna spontana kvällstur har jag dessutom tagit en joggingtur i värmen, badat i poolen, ätit middag på altanen i den nya lounge-gruppen mamma och pappa införskaffat samt slöat framför ett korsord. Rena sommaraktiviteter allt ihop, helt klart behövligt. Fick även delvis packat upp och packat om min gardurob som jag lite huller om buller lyckats dra med mig till Tjörn.

Sommaraktiviteterna började dock redan igår då jag och Amanda gick en kvällspromenad. Välbehövligt för båda efter en hektiskt helg. Själv spenderade jag söndagen och måndagen åt att rensa, packa och städa då jag tagit mitt pick och pack åkt till Tjörn. Ska hyra ut lägenheten till hösten så kände att det var lika bra att få det gjort.

Kul har jag också hunnit med en del med liseberg i fredgags och håkan häng i lördags med kubb bland annat. Smet till Saltholmen en sväng i söndags morse för årets första dopp med då jag fick havs-abstinens.. Utöver detta var det dock städ, städ, städ som gällde. Nu får jag ta och sova då jag även börjat jobba idag, godnatt!

Kommentarer