Party

Party - helg kan man mist sagt kalla de två senaste dagarna. Mycket trevligt! I fredags blev det aw med Sara och Ellen. Först på Bar himmel (riktigt trevligt ställe och helt klart stans bästa läge!), sen gick vi till Lounge. Där hittade vi lite andra klasskompisar och så råkade det bli en sen kväll.

På lördag morgon satte Sara sig på tåget hem och jag på tåget till Bohus och min bil för hemfärd. Hemma blev det en kort omladdnining innan mina pinglor hämtade upp mig och det bar av till stan igen. En ordentlig tjej-utekväll stod på agendan! Så idag har jag inte gjort så mycket mer än att ta mig hem igen.

Nu laddar jag inför en ny vecka med lite kvällsmat och tv - helt perfekt helg!

Måste även skryta med att jag lyckats slänga ihop en riktigt saftig och god choklad-banan kaka nu på eftermiddagen. Basen var kladdkaka till vilken jag tillsatte bananer, kanel och lite vallmofrön. Ett ihopkok jag definitivt kommer skriva ner receptet till.

Kommentarer